Söndag.


Kan väl inte påstå att jag har gjort så mycket denna helg.
Det händer så mycket med mitt liv just nu. Önskar att jag bara kunde få landa lite. Trots detta så gillar jag det. Jag gillar när det händer lite, jag gillar när man inte vet hur dagen alla kommer bli. Planera är inte min starka sida!

Jag vet exakt va jag vill med mitt liv, vet exakt hur det ska se ut. Och jag kan då det. Men det är då mina tvivel börjar växa. Är jag nöjd? Kommer jag bli nöjd när mitt liv är "perfekt" ? Tror inte det.. Är vi någonsin nöjda? Svar: nej!

När vi väl får det vi vill ha, är det kul i några veckor. Sen tröttnar vi igen och vill ha nått annat. Pratar jag för fler nu eller är det bara jag?

Ajaa, nu ska jag gå och borsta tänderna och lägga mig i sängen. Önskar att jag hade tv i sovrummet nu! Vill ligga där och kolla på film :) mys ju!
1
Diana

Man ska inte nöja sig!! Sträva alltid efter mer :)

Svar: Saaaant! :P
sofiagehlin.blogg.se