Trött med kan inte sova!


Jag var så lycklig för ett tag.. Jag hatar vintern, jag hatar kyla, jag haaaaatar snö! Men så kom jag på nått positivt mitt uppe i allt hat "Nu slipper jag iaf dessa töntiga raggare som glider runt i sina fula bilar på nätterna vid mig!" Eftersom jag bor precis där detta folkslag håller till, så blir det rätt så drygt många ggr!

MEN så kom jag på.. Nått som nästan är värre! Nu kommer alla små fjortisar i sina äckliga 740in glida runt och sladda som tokar på nätterna. Ok, nu låter jag faktiskt som en riktig pensionär. Men det är ett problem. Jag kan vakna mitt i natten av att en skruttig bil står nedanför mig, poppar fjortisdunk och varvar sönder sin gamla Volvo.

Kan inte räkna hur många halvätna mackor jag har kastat ner på dessa bilar. En gång kasta jag till och med ner en chokladboll, vilket är mycket konstigt om man känner mig!

Jag tycker att det är kul att dom har sitt intresse (japp, jag är uppvuxen bland bönder och raggare) men jag är så trött på att det är samma visa varje natt. När Ziimba bodde hemma var han jätteorolig. Jag kunde vakna skräckslagen av att en bil small till för att dom varvar sönder bilarna. Bönderna har sin lilla sväng. Den börjar och slutar utanför mig misstänker jag!
Eftersom det är där dom hänger..

När jag läser igenom min text tycker jag själv att jag låter skitlöjlig. MEN att vakna 4 ggr på en natt av bilar som toktutar, smäller eller sladdar så det skriker i hela Sala, då är det helt plötsligt inte lika löjligt längre. Då är det KRIG!