Söndag.

 
Herregud... Är helt slut!
min helg har varit bra :) Fast jag är fortfarande jättesjuk!
 
Igår kom Sofie till mig. Vi fixa fotbad, ansiktsmask, drinkar, mat och vin. Dock blev vi jättemosiga efter ansiktsmasken. Jätteröda i facet! 
 
På kvällen åkte vi till våra karlar. Dom bada tunna. Dom öste och jag låg å sov. Måste ha varit av utmattning. Är helt slut i hela kroppen. Fick en smäll på mitt öra. Har så jävla ont!!! Nu på kvällen har jag fått blodsprängningar runt örat! Mamma tvinga mig å ringa sjukvårdsupplysningen och dom ville att jag kom in akut. Men jag får fixa en tid imorrn på sjukan. :(
 
Är jätteljudkänslig!!! Jävla skit! Fick höra att när locket släpper kan jag få tinnitus. Jäääääävligt roligt! 
 
Idag var vi å kolla på ett hus i Västerås. Det var fint, men även det som var nytt ville jag byta ut! Hatar som sagt allt som har med trä att göra! Så fort jag ser träfärg mår jag dåligt.. Så nej nej nej!
 
När vi kom hem käka vi mat på Liljas med Samuel och Sofie. 
Sen hem och kolla på film. Nu är jag i Kumla och vilar. Pappa ska fixa nån supergrej som jag får ha i örat. Måste bli bra nu! 
 
ha en bra kväll! Puss å kram