Onsdag.


Nu har egentligen onsdagen varit oxå. Är ca 3 min kvar av denna dag.. Skolan på dagen 9-15 hände inget spec. Vill komma igång mer. Vill börja läsa, skriva och TÄNKA. Just nu handlar det mest om att lyssna. Well, det andra kommer jag hinna med oxå.

Åkte och tvättade direkt efter skolan. 2 maskiner i Kumla. Passade på och mysa med min bebis. Har haft sån abstinens efter honom! Min fina prins <3 Han är på riktigt mitt allt! ❤

Yeeeey, betalade TILLBAKA till Skatteverket idag. Hur kul som helst. Roligast på länge 15.000, hejdå! Fyfan så jävla värdelöst! Fittliv! Tur att jag är rik som ett troll..

Fast allvar, är glad att jag har sparat så pass mycket att jag KAN betala det! Tänk dom som inte har något sparkonto alls. För dom blir det jävligt tufft! Oh well, nu är det gjort iaf.

Sov så gott!