Hotellet.

Vi kom tillbaka för en liten stund sen. Mysigt att komma ut! Vi var på ett ställe som heter Margaritaville. Åt mat och drack lite drinkar :) blev tidigt ikväll eftersom vi planerar att åka till Negrill imorrn. 

Men iaf.. Diana vill veta lite om hotellet och absolut. 

Hotellet är jättestort! Hotellet har en egen strand och en egen liten ö. Det finns en jättestor pool som är över ett helt område. Där är alla ungar! Precis vid den poolen finns det en bar och på andra sidan av baren är det ett kök. Där kan man under hela dagen gå och beställa hamburgare, strips, sandwiches och fisk. Hotellet har även 3 restauranger och ett bufféställe. 
Allt ingår såklart! 

En bit bort finns en liten "kiosk" där finns det korv med bröd, natchos, popcorn och mjukglass. Barnens lilla ställe plus Jag och M då ;) 

Fortsätter man kommer man till en annan bar vid stranden och där finns det mer mat, öl och sprit. Fortsätter man ännu längre kommer man till poolen bara för vuxna och där är det poolbar. 

Jag förstår att många blir låsta vid hotellen. Här finns verkligen ALLT! En liten affär, frisör, kan få massage, souvenirbutik, spelrum, resturanger, pooler, lekpark, you name it! 
På kvällarna är det ALLTID underhållning. HARAR den där jävla underhållningen! Fiolmusik, dom tror att det ger matro. Jag och Peakis vill SPY! 

Frukosten var fantastisk första veckan. Nu mår jag illa av bara tanken. Det finns det mesta. En kock står och gör omelett och sånt på beställning. Har ätit omelett, bacon, yoghurt och vattenmelon i en vecka nu. Är sååå trött på den här frukosten! 
Varje kväll är det olika teman på maten i buffén. Vi har ätit massa olika. Det är grym mat! Mycket att välja på. 

På restaurangerna måste man boka bord en dag iförväg. Där är det oxå fantastisk mat. Så maten kan jag inte klaga på! Dock tycker både Peakis och jag att Jamaica är ett mer familjeställe. Absolut det vackraste landet jag har sett med dom trevligaste människorna ever men inget direkt uteliv. Fast just nu för tillfället så passar det rätt så bra. Jag tänkte ändå inte att det skulle bli någon suparresa direkt. Plus i kanten är att hotellet har "gratis" wifi! Loooovely ;) 

Återigen.. Hatar att jag inte kan lägga upp bilder. Hotellet heter iaf Holiday inn sunspree resort om någon vill googla :)