What a day!


Hade en lååååång och skön sovmorgon imorse! Sov till kl 11. Bästa som finns! Jag kommer aldrig någonsin sluta med mina sovisar :D

Jag åkte till systemet och sedan till Kumla. Jag, mamma, pappa och Robin hade som vanligt vårt vanliga härj. Jag är helt slut efter en timme med min familj ;) mormor och morfar kom vid 16. Då hade jag hunnit ätit 10 st kalla prinskorvar :D HATAR när dom är stekta. Haha! Vi käka lite och umgicks.

Berget kom och hämtade upp mig vid kl 17. Ziimba och Singha fick busa en liten stund. Mina små älsklingar! ❤

I Västerås åt vi mer mat och umgick ännu mer. Denna gång med Bergest underbara familj. Föräldrar, bror och morföräldrar. ❤ Jag fick även ett påskägg. Jättemysig kväll! Tanken var att vi skulle gå ut, men vi hade så himla trevligt där. Så vi blev kvar :)

Pappa kom och hämtade mig vid 0.30.
Mina halvljus har typ dött. Ser ca 5 meter framför bilen. Jag har kört runt så i några månader. Pappa var helt förstörd! "Hur fan ser du? Det här är livsfarligt! Så här får du fan inte köra!" Helljuset funkar prima, så det är konstigt! Det är liksom som att ljusen har glidit ner. Dont get it!

När jag kom hem la jag min väska med kläder och sånt precis innanför dörren. Mitt påskägg låg överst i väskan. Jag gick på toa, tvätta av sminket och borstade tänderna. När jag kom upp la mig i sängen och slog på tv, då hör jag hur mitt påskägg ramlar ur väskan och börja rulla runt på golvet. LIVRÄDD! Varför händer det precis när jag slappnar av? Blir som mest rädd då ju!

Jag har blivit så fruktansvärt mörkrädd! Jag vågar absolut inte sova utan tvn på. Har aldrig varit sån förut. Förstår inte vad som har hänt?? :(

Nu ska jag iaf försöka sova. MED tvn på, såklart!