Torsdag.

Igår jobbade jag fram till kl 12 och sen var det föreläsning 13 till ca 14.30
Ni kan inte förstå hur bra det var. Jag grät och grät. Annika Östlund, 28 år i Amerikanskt fängelse. Önskar att det hade hållt på längre, ville veta mer. Måste köpa hennens bok!
 
Idag är jag helt ledig, älskar att vara ledig ;) Jag gör tydligen vad som helst för pengar.. Idag skulle jag leta efter mina gamla skor som finns lite utspritt överallt. Hos mamma, i ett förråd i Sala, på vinden där jag bor nu, i ett garage osv.. Så jag börja leta. Det jag hitta var 100 påsar pant. Så jag lassa in allt som fick plats i bilen och åkte och panta. Fick ihop 554 kr, och det är inte slut än! Bilen är full igen. Så jag ska snart åka och panta igen. Fast tänker inte åka till Coop den här gången. Blir nog Lidl. Där känner ingen mig! Hahah.
 
Imorrn är det skola, sen mys med Madde, på lördag ska jag gå på julmarknad med Mickis och på söndag ska jag jobba. 
 
Det är mycket nu. Nästa termin har jag förmodligen fått en tjänst på Salbohedskolan. Jag hoppas iaf på det. Vill inte ha CSN. Blir nervös när jag ser hur mycket min skuld växer! Jag önskar att jag kunde gå klart skolan utan lån. Så det är liksom det jag ska satsa lite på. Skola på heltid och jobba ca 60 % , det borde jag palla va?
Det är ju bara ca 1,5 år kvar i skolan..
 
Pussa sönder min bebis innan jag åker jag pantar nästa lass då. Ha en bra kväll!
 
 
 
 
Så här exakt känner jag mig...
 
 
Hitta pant ifrån 1995....