Söndag.

Vilken helg :) i fredags blev det bara lugnt. Åt chips och kollade på film. 

På lördagen när väckarklockan ringde 07.30 fattade jag ingenting! Vart är jag? Vad ska jag göra idag? Skolan? Jobb? Helt förvirrad! 

Diana mötte upp mig på stationen i sthlm. Alltid lika fin ❤️ Vi åkte direkt till hennes familj i Farsta. Hade så sjukt mysigt där. Umgicks med hennes mamma, "pappa" och småsyskon, vi lagade mat och drack bubbel. Lite för mycket bubbel på tom mage. 

Maten var supergod och sällskapet underbart! 

På kvällen åkte vi till stan och drack "lite" drinkar. Även det var jättetrevligt! Eller trevligt? Det var kul ;) 

Sov inte många timmar inatt! Skulle ha
åkt med tåget som gick 09.45 men det var omöjligt. Mådde så dåligt! 

Min sambo ville så gärna att jag skulle åka med dom i båten. Dom har varit i Sandhamn över helgen. Så dom kom å hämtade upp mig. Båtresan från Sthlm till Enköping var fan det värsta jag har gjort. Är så sjukt rädd för vatten! Jag var så svettig när vi kom fram. Alla vågor gör mig så nervös. Hatar vatten där jag inte ser botten! Exponering.

Nu på kvällen har jag pluggat och handlat. Min man har sovit, sovit och sovit! Festa 2 dagar i rad tar på krafterna. ;) 

Film nu. Skola imorrn. Sov så gott. Puss å kram


På båten. Lyckades ta en bild även fast jag var i chock. 


Dirty kirrar maaaaat :D


1
Diana

LOVE YOU

Svar: And i love you more!
sofiagehlin.blogg.se