Söndag 24 augusti.

SNART ÄR DET LÖN 😍 
Så fattig som jag är nu är sjukt. Jag har letat pant, jag har växlat in alla trisslotter jag hitta hemma, har använt rabattkuponger, har använt bonusen på Coop-kortet osv osv.. Sjukt!! 
Inte lätt att leva på 4000 en månad.. Well, nu får jag pengar iaf 😃 

Har jobbat hela dagen på Sundbo, kul! Sover nu sista natten innan jag drar till skolan imorrn. Ser inte fram emot imorrn.. Ska ha Beroende-kursen och den är såååå tråkig! 

Kändes så konstigt igår.. Bröllopsfesten var i en församlingslokal i kumla. Där hade jag, Big och Lina idrott när vi var små. Har inte varit där på hundra år. Var som att jag blev ett barn igen. Var där med mina bästisar liksom ❤️ Helt sjukt! Jag älskade det! Jag älskade varje sekund av igår!! 

Nu ska jag sova! Tror att min man saknar mig där hemma ❤️ 


I love him!


1
Big

Det var helt underbart att få umgås med min bästa Fia <333