15 år och vinst.

24 mars. Idag skulle min bebis fyllt 15 år. ❤️ Saknaden är enorm!

Skola, helt värdelös dag. Fick iaf reda på resultatet på neuropsykiatriska funktionshinder. And I nailed it! 👍

Hann hem, ställa i ordning allt i "köket" efter att jag oljade in bänkskivan igår och dammsuga och duscha innan Mickis kom. Halv 5 drog vi till Gävle.

Första perioden var Färjestad helt kassa. Små ballerinor på isen. Andra perioden blev det bättre. Dock för många utvisningar! Sista perioden ledde dom med 3-2, när det var 6 min kvar av matchen kvitterade Brynäs. Blev förlängning... Jag var måttligt road! 
Fjärde perioden var jag inte road alls. Men då efter ca 6 min gjorde Färjestad det avgörande målet och vann :D bye bye Brynäs, hello sm-guld! Inte en men snaaaart :D egentligen så bryr jag mig inte så mycket om sm-guld. Att fbk slog ut Brynäs gjorde ALLT! Sura miner i bilen på väg hem ;)

Nu sovdax. Klockan ringer 05.45 ska vara ute på Sundbo hela dagen imorrn. Självförsvar!