Lördag 29 november.

Idag har jag och min Ek adventspysslat. Satt upp resten av julgardinerna, köpt några nya julstjärnor och satt upp dom i fönstren. Blir så himla mysigt! Jag älskar verkligen det här 🎅🎄 
Nu kan väl snön komma oxå?! 

Som dom flesta har förstått ska vi få barn i mars. Så jag har inte blivit tjock pågrund av chips. idag gick jag in i vecka 24. Det går sakta men säkert framåt. Jag tror det är därför jag har fått superdille på julen. Stackars Micke får lida sig igenom allt som har med julmat till julgranskulor att göra. Att vi ska bli tre (4 med Astrid) ska bli jättespännande! Jag längtar samtidigt som det ska bli läskigt! Att jag ska bli mamma liksom? Mina föräldrar är ju min värld. Tänk att JAG kommer bli någon annans värld. 

Att vara gravid känns så fruktansvärt onaturligt samtidigt som att det är det naturligaste i hela världen! Jag har inte förstått än att det faktiskt är en liten plutt där inne.. Min mage växer och ibland fattar jag inte varför. För någon vecka sen var jag och Micke i Västerås för att titta på barnvagn. Det blev ju kaos. Vi stod där som två puckon och fattade inte varför VI var där. Att vi kollade för vår skull kunde jag inte alls förstå. När trillade poletten ner för er? 

Det här har jag åstadkommit idag 😃👍🎄 




1
Big

Äääntligen :D

Världens bästa Fia ska bli mamma!!! Kan inte fatta det! Är den lyckligaste tjejen i världen!!! (Förutom du nu då ) ooooh längtar!!!! <3