Söndag 30 november.

Igår tog vi det bara lugnt. Vi åt mat och kollade på tv. Jag ville att vi skulle gå ut i skogen och sno en gran. Micke tyckte att jag kunde vänta så jag kunde åka till ICA och köpa en.. 
 
Sitter och väntar på att Astrid ska komma in. Vi ska åka till Mickes syster och kolla på en barnvagn som hon har. Jag har redan hittat en jättefin. Men Micke tyckte iaf att vi kunde åka och titta på den här. Å jag vill ju inte åka om inte katten är inne, så vi får snällt sitta här och vänta :)
 
 
Så här ser det ut hemma hos oss nu. Alltså hur fint är det inte? Älskar att se hur isen tar över mer och mer.
Snart kan vi åka skridskor :D Undra om Micke har kvar sin snöskoter.. För två vintrar sen körde jag och Mickis in i en lyktstolpe och året efter det välte jag och Micke i en jättestor snöhög. Att åka snöskoter är ju superkul verkligen! :D Nu låter jag precis som en riktigt bonde. HAHA!
 
Kom på att jag har en läxa som ska lämnas in kl 10.00 imorrn. Har bara gjort halva, så jag måste sätta igång.. Typ nu!