Tisdag 30 september.

Helgen gick fort!

I fredags var jag på länsdans här i Sala. Fick träffa världens underbaraste tjej! Herregud va jag älskar henne 💕 
Länsdansen var kul! Alla är så glada, jag bara älskar det! 

När jag kom hem var Diana, Daniel, Ester och Marlon hos oss. 💜 Vi åt pizza och umgicks på kvällen :) 

I lördags fick lilla Marlon åka grävmaskin med Micke. Lilla M var mycket stolt efteråt :) På kvällen kom Anna och Andreas över och åt tacos. Supertrevlig kväll :D 

På söndagsmorgonen åkte D, D, M och E hem. Jag och M åkte till Västerås och köpte ett utespa. Sjukt va dyrt det är! För lite bubblor... 😡 

Igår hade vi grupparbete i skolan. Ska skriva en berättelse om en persons livshistoria. Ifrån uppväxten, där personen hamnar snett, brottet, häktet, anstalten och slutligen frivården. Frivården är svårast.. Så där gav vi upp. Vad gör frivården? Någon som vet? 

Sova lite till nu. Sen ska jag plugga hela dagen. Tenta på tisdag. 😳