Fredag 30 januari.


Var till Apoteket idag som sagt. Köpte järntabletter och fick en babybox. 
Träffade på min kusin så det blev en snabbfika. Vaniljsemlor är ju bäst! 
Hörde att det var 40% på allt inne på önska. Jag har länge tjatat om en gjutjärnsgryta och nu äntligen slog jag till! 


Så nöjd! Nu kan jag göra mina grytor ordentligt 👍 

Sen kom även paketet från H&M. Med massa bra och ha bodysar, tofflor, strumpor och pyjamasar. Som sagt, läste att en bebis behöver ha mellan 5-10 omlottbodysar dom första veckorna. Så jag beställde några tvåpack. Nu är jag i fas, iaf när det gäller kläder! 


Dom här var ju för söta! 


Ha en bra kväll! 
1
Big

Alltså vilken tid de tog att fatta hur jag ska kommentera 😂 men nu så!

Myyyyys med tiny kläder!

Svar: Hahaha !! Jag som tyckte att det var plättlätt 😂😂
sofiagehlin.blogg.se