Norrköping 👋🏼

Imorse.. Pyspunka på alla däcken förutom ett på barnvagnen. Så jag skulle ta våran extra barnvagn. Fattade inte hur man fällde ihop den. Googlade, ringde runt & försökte med våld. Ingenting gick.. Så jag fick åka till Norrköping med punkavagnen. Min vanliga tur! 
När allt var klart & vi skulle åka rymde Sven. Jag jaga efter honom, ropade, lockade osv osv. Kattskrället vägrade komma fram.. Efter mycket om & men lurade jag in båda två! 

Bilresan gick jättebra. Viggo var överlycklig hela resan. 👍🏼 framme hos Big blev det lek, bus & massa mys! Vi gick ner på stan, åt lunch, shoppade, promenerade, pumpade upp mina däck, aa bara hade det bra! 
Alla kvällsrutiner gjorde vi där. Så Viggo fick bada tillsammans med Caspian, på med pyjamas & välling i bilen. Sen sov Viggo hela resan hem 💤 
Jättekul att få en heldag med Big & min Gudson ❤️ 

När vi kom hem gick allt fort! Fort ut med Viggo ur bilen, in & upp i sängen innan han vaknade. I farten stängde jag inte dörren. Bad M göra det. Såklart drog katterna ut igen eftersom M sov.. 
Blir så trött!

💤💤💤