Måndag 28 september.

Idag hängde jag & Viggo med Sara & Sara. En spännande & givande dag! 👊🏼 
Var ner på stan en snabbis & åker man dit måste man gå förbi Cut&blow. Brudarna där är toppen! Viggo blev så lycklig när han fick hänga där en stund ❤️ längtar till den 8/10 då jag äntligen får fixa mitt hår där igen! 💇🏼 

Måste hoppa lite bland dagen. Saras dotter, herregud! ❤️ jag frågar henne om hon vill hjälpa mig att byta blöja på Viggo. Det ville hon, med bestämda steg går hon in & upp på övervåningen. Efter en liten stund kommer hon ner med ett paket våtservetter & en av hennes blöjor. "Här, till bebisen." Alltså jag DOG! Får man bli sötare?! 😍 Efter det hade jag barnvakt, båda Saras barn var såå fina med Viggo. Dom hämtade leksaker & roade honom så fint. Omtänksamma barn ❤️ 

På eftermiddagen var det babysim. Pappa M hann precis hem. Ingen var gladare än Viggo! Så mysigt när hela familjen gör saker ihop. 
Nu på kvällen har vi bara tagit det lugnt. Jag är helt slut efter idag. Fullt upp, jobbigt att vara föräldraledig. 


Tröttis 💕