Måndag 29 augusti.

Vilken helg vi har haft!
I fredags hängde jag med Sara på stan. Vi åt lunch & shoppade inför kräftskivan.
På kvällen fixade jag, Micke & Pontus ned tält, bord, stolar, planterade blommor osv osv. Bra av oss!

På lördagen hämtade jag Sara vid 11. Hon hjälpte med med ALLT! Handlade, fixade pajer, gjorde bålen, pyntade tältet osv osv. Taaaack snälla du! Hade inte fixat det utan dig ❤️
Vid 17 kom våra vänner. Hade en jätterolig kväll. Tack alla ni ❤️

På söndagen var vi rätt så slitna. Låg i soffan & kollade på serier. På kvällen lagade Micke världens söndagsmiddag. Han kan när han väl vill.
Imorse var Viggo lika trött som oss. Han vaknade motvilligt 07.15 väl hos dagmamman sträckt han armarna till henne & gick direkt in för att leka. Så inte en endaste tår idag. Kändes riktigt skönt!

Micke är sjuk. Feber, snorig & ont i halsen. Bara en tidsfråga innan vi andra blir sjuka nu då. Känns så där när jag börjar mitt nya jobb på torsdag.
Mysdag idag. Har städat & handlat på förmiddagen. Nu ska jag lägga mig i soffan & kolla på gossip girl. 😃
Ha en fin dag 😘