Alltså 🍾🚁🍷🍹😍

Vilken fantastiskt helg ❤️

Igårmorse blev det morgonmys för hela slanten. Bästa med helgerna! 
Jag tog det lugnt på förmiddagen, handlade & gjorde mig i ordning. Klockan 11.30 kom Maria & Sara. Jag fick öppna två paket. Ett par luddiga solglasögon & en keps med en propeller. Fattade ingenting. Trodde dom hade blivit galna. Maria & Sara började stressa på mig. "Vi har bokat bord till 12. Så vi måste skynda oss nu!" 
I bilen säger Sara till Micke att hon måste köpa tuggummin på dollarstore. Tyckte att det var märkligt att åka dit för tuggummi, men ooookej. När vi åker förbi vårt gamla hus ser jag folk överallt. Bland annat mamma var där. Sen ser jag helikoptern. Då blev jag vansinnig på Micke "du ringer hit mamma för att hon ska hämta Viggo så du kan ut & göra dina nöjen." Typ så sa jag. Fast lite värre. När han sedan säger "det är inte jag som ska flyga, det är ni!" Då dog jag lite! 🚁 

Allt gick så snabbt, plötsligt var vi i luften och det var sååå grymt häftigt!! Var livrädd till en början för att efter en stund kunna njuta av det! Micke hade bokat bord på sundbyholms slott. Sååå pinsamt! Vi landade mitt i ett bröllop. Bröllopsparet trodde att helikoptern var till dom, så dom började springa emot oss. Stackarna! Iaf så åt vi 3-rätters. Sååå gott! 







Mitt älskade Kumla 🚁 




På eftermiddagen var vi bara här hemma. Drack drinkar, åt mat, spelade spel & dansade. Vid 23 åkte vi ner till det nya Gillet 6 (tror det hette så). Vi hade såååå jäkla kul! Vi dansade exakt hela kvällen till superbra musik. Dock var det fruktansvärt vidriga drinkar. Sån sjukt grym dag/kväll/natt. Tack till alla som gjorde den ❤️ 

Är så imponerad över hur ni har fixat & trixat. Har tyckt att M betedde sig märkligt den här veckan. En grej jag reagerade på var att han frågade om det fanns uttag till laddaren bak i bilen. Han kunde inte ha sin telefon framme på laddning i bilen där jag satt. Från att lägga sin telefon överallt, till att ha den fastklistrad i handen. Fattade inte alls vad han höll på med. Det förstår jag ju nu. Han var rädd att jag skulle se att Sara eller Maria ringde. Alltså, ni ❤️ 
Kan inte med ord beskriva hur glad jag är!!! Över att jag har er, över vad ni gjort & över hur kul vi har haft det! 

Imorse kommer Micke upp & väcker mig vid 10.30 
Han hade gjort en superfrukost! Hämtade Viggson hos mormor & morfar vid 13. Sen har det varit fullt ös 💕 

Just nu ligger vi allihopa i sängen. Micke, jag, Viggo, Astrid & Sven. Trångt men jättemysigt!