Söndag 27 november.

Vilken bra helg!
I fredags var det aw med fantastiskt roliga kollegor. Supertrevlig kväll! 🍷
På lördag fick jag en låååång sovmorgon. Blev väckt med smoothie på sängen av mina älsklingar 🍓🍌
Vi adventsfixade lite mer under dagen & på kvällen drog Micke på vinprovning. jag & Viggo bakade saffransbullar. Mysig kväll med min lilla man 💕

När Viggo somnat slog jag in hans julklappar & kollade på pretty woman. Ibland är det otroligt skönt att få vara själv. Att få pyssla med det jag vill i lugn & ro. 👌🏼 får mycket mer gjort då!

Idag fick Micke sovmorgon 💤
Jag försökte städa & Viggo sprang efter & förstörde. Han var riktigt jävlig imorse. Han gjorde precis allt för att retas. Sånt lär dom sig fort..
På förmiddagen kom Micke hem med en ny telefon till mig. Tror han tyckte att det var dags. Världens bästa ❤️

Så här har den sett ut i typ 3 månader nu. Hör ingenting utan headset. Så det var förmodligen dags. självklart var jag tvungen att beställa nya skal oxå 👌🏼

På eftermiddagen kom min mormor, morfar, mamma & pappa hit. Vi bjöd på adventsfika.

Nu är det soffläge. Helt slut 💤
Är så fruktansvärt otaggad på jobb imorgon. Längtar såååå mycket till jullovet nu ❤️