Söndag 30 oktober.

Tröttare än tröttast!

Igår gick jag & Sara ut & åt mat.

Hade supertrevligt! Gick sedan hem till en tjej & förfestade lite. För att sedan ta oss ut till Gillet. Tydligen så spelade byz & Fronda. Snacka om att det var nostalgi! Byz har aldrig varit någon favorit, men Fronda däremot. Oj va jag lyssnade på honom under min fjortistid!

Jag var sååå otaggad. Hade värdens huvudvärk (som vanligt). Så jag kom aldrig igång. Det var nog första gången som jag kände mig för gammal. Jag blir så förvånad hur folk beter sig. Alltså på riktigt! Vi hade stått & köat huuuuur länge som helst. Helt plötsligt dyker det upp ett gäng, hejar lite på oss för att sedan tränga sig före. "Absolut, vi har stått i kö i 50 minuter för skojskull. Ställ er gärna framför oss". Folk slogs, puttades, kastade ut drinkar över människor som stod & tittade på dom som spelade, en tjej ramlade ihop precis vid utgången. Folk gick dit, tittade & skrattade. Att vakterna fick göra hjärt & lungräddning var det ingen som brydde sig om. "Vi är bara åskådare, vi tittar på." Ja, fantastiskt kul & se. Jätteroligt verkligen...
När vi står i kön för att ta oss ut stod en kille & slog sitt huvud mot min axel flera gånger. Jag ignorerade. Kände att detta beteende inte ens var värt att kommentera. Tills han sa till sin kompis "jag har skallat hennes axel flera ggr nu. Hon bryr sig inte." Då jäklar fick jag nog. "Nej, för jag funderar verkligen på om du är helt sjukt i huvudet på riktigt eller om du bara spelar dum." Han svarade inte tillbaka utan bara stod & gapade.
En annan i kön pratade konstant om att hen inte alls hade rökt weed. Det var alla andra. På riktigt! Jag är för gammal.

Utöver detta hade jag iaf supertrevligt. Kul att komma ut & träffa lite folk. Jag & Sara fick skjuts hem. Var hemma 03.20 typ. Då satt min stora älskling uppe & väntade. ❤️ han hade fixat resorb till mig. Vi pratade en stund innan jag somnade som en gris!

Imorse fick jag sova 💤 blev väckt vid 09. Kom ner till världens superfrulle. Micke hade bakat scones, gjort smoothie & gräddat våfflor. Älskade Micke, du kan du!

Just nu sover lilla Viggo. Jag ska faktiskt göra detsamma. Puss & kram!

1
ajlimullersandvik.blogg.se

oh gosh, jag är också för gammal i så fall! Usch för folk...