Julklappar.

Älskar hur Micke alltid försöker slingra sig. Allt från att handla julklappar till att slå in dom. Det slutar alltid med att han är med på allt. Ikväll var det ryggen som gjorde ont, jag slog in bättre osv. Hur slutade det? Jo, han satt & slog in paw patrol Zuma & pyamashjältarna. Att han ens försöker.. efter 8 år tycker man att han borde ha lärt sig ett & annat. 

Iaf så har vi slagit in en miljon paket ikväll. Eller mest jag då. Alla julklappar till släkt, familj & bebis. Mina händer värker. Skönt. Nu är allt klart. Känns väldigt bra. Dock skulle jag vilja ge min lillebror någonting riktigt, riktigt bra. Han är verkligen världens bästa bror/morbror som förtjänar allt gott här i världen. Vad ger man? "Man behöver inte köpa saker för att visa att man tycker om någon." 
Bullshit säger jag! Jag älskar att få paket. Men jag älskar ännu mer att ge bort. Framför allt riktiga kick-ass presenter. Så hit me, har ni några tips? En riktig fullträff kommer att vara till mina föräldrar. Förra året fick Micke en Apple-tv av mig. Herregud va den presenten blev uppskattad. Den går varm kan jag lova. 

(null)

En del av Viggos julklappar. Man ser ganska tydligt på vad som går hem hos den lille mannen. Åh va jag längtar tills han får öppna sina julklappar 😍 

Nu är det äntligen sovdags. ✌🏼