Söndag 26 februari.

Det är söndag & vi är på väg hem. Äntligen. 

Har haft jättebra dagar i Norrköping , men nu ska det bli väldigt skönt att komma hem. Hem till mina katter. 

Igår kom Micke & hämtade upp oss vid 11. Vi åkte direkt till Vildmarkshotellet. För 3000spänn hade jag förväntat mig mer. Vårt rum var jättesunkigt. Så Micke fick agera snickare direkt. Lister som hade släppt, fläckigt & smutsigt. En gång, inte igen.
Efter att Micke fått snickrat lister gick vi en sväng i parken. Fruktansvärt! Dessa djur. En elefant som vandrade fram & tillbaka på samma ställe i snön. En gorilla som såg miserabel ut. Det gör ont i mig! Att vi ens gick in i parken ångrade jag. Vi trodde att bamsevärden var öppen. Delfinshowen ratade vi (såklart). Vägrar att se plågade djur uppträda. Iaf så var parken inte nått trevligt ställe heller. Dessa djur ska inte vara här. Absolut inte i små burar & vara underhållning åt människorna..

När vi kom till hotellet bytte vi om & gick till badet. Det var hur kul som helst. Viggo älskade det! Badade i flera timmar. På kvällen åt vi mat, hängde i lekrummet & träffade bamse. 

När vi vaknade imorse ville Viggo åka hem. Han längtar hem till katterna & sitt rum. Han älskar verkligen att vara i sitt rum. Skrutt 💙 så vi packade ihop efter frukosten & nu sitter vi i bilen halvvägs hem. 

Ikväll ska jag fixa naglarna & förbereda för imorgon. Ha en bra dag 🌸