Söndag 💤💤💤💤

Jag är såååå TRÖTT!!! 


Dagen i Furuvik var toppen!
Vi började med badet. Älskar att Nils & Viggo finner varandra direkt & börjar leka. Dom har så kul tillsammans. 
Vi badade, åkte karuseller & tittade på ormar. 
Att åka karusell va något Viggo älskade. Han ville åka igen & igen. 
Efter middagen på hotellet ville Viggo åka hem. Han ville inte alls sova där. "Åka hem nu mamma. Åka atin & sen" ville han hem till katterna 😺😺 
Jag kan inte påstå att vi sov så skönt.. vi tre delade på en 160 säng. Vi som normalt inte får plats i en 180 säng.. varmt, trång & oskönt. Meeen nu är vi iaf hemma. Åkte hem direkt efter frukosten. Viggo är en liten pojke som älskar att vara hemma. Han älskar sina saker, sitt rum & är mer en gärna bara hemma & strosar runt. Min lilla man ❤

När vi kom hem, duschade vi, borstade tänderna & satt på pyamas. Idag vill han bara mysa inne. Så om några timmar ska jag fixa mina naglar för att sedan göra i ordning tacos till den lilla mysaren. Favvomaten! Har inte blivit mycket till mat. Igår, hör & häpna. Istället för att sitta vid mig vid maten var han inne i ett lekrum & lekte bananas med Nils. I flera timmar dessutom. Det är stort!