Söndag 26 november.

Har haft en jättebra helg trots sjukdom. 
I fredags låg jag bara i soffan & sängen hela dagen. Min älskade pappa kom & lekte med Viggo så jag kunde vila. Vad skulle jag göra utan mina föräldrar?! 

På eftermiddagen kom Micke hem med massa gott inhandlat. Bland annat julskinka. Herregud sååå gott!! Han lagade värsta fredagsmiddagen & jag bara låg i soffan & kollade på tv. Ganska skönt att vara sjuk i bland ;) på lördagen kom mina föräldrar hit. Vi åt "julfrukost". Julskinka, senap, knäckebröd & julmust. Bästa!
På dagen var vi ut en stund. Viggo fick köra sin fyrhjuling & vi gick efter. Skönt att få röra på sig! Micke drog i väg & köpte pepparkakshus. Ett till mig, Viggo & ett till honom själv. Vi pysslade med det på lördagskvällen. Bra aktivitet. 

Idag var vi ner på julskyltningen. Vi tittade lite, åt lunch & köpte lite julklappar. Mysig dag! 
På eftermiddagen storhandlade vi & nu avslutar vi denna helg framför en film. 

Som sagt, lugnt & skönt. Mår sååå mycket bättre nu. Dock fortfarande sjukt ont i halsen. Men nu kan jag väl inte smitta längre? 
(null)

(null)