God morgon ☕️

Idag vaknade vi vid 05.. Why?! 😴 
Viggo tyckte att vi sovit klart då. Inte jag. 
Låg i sängen & drog oss en stund innan vi gick upp & satt på kaffe.. helgmornar ❤️ 

Igår gjorde vi hemmagjord pizza. Hur gott som helst. på kvällen kom Viggos kompisar över, trots att jag varnat om ögoninflammationen! Barnen hade jätteroligt. Viggo behövde verkligen leka av sig. 
Han somnade så fort kompisarna åkte hem. Jag mös ner mig i soffan & pratade med Madde i telefonen. Hon ska fotograferas idag med sin häst av en jättebra fotograf. Jag ska boka tid för Viggo oxå eftersom någon förstörde hans dagiskort (bitter än). 

Idag skulle jag vilja hitta på någonting. Kanske baka nått gott. Vi får se hur det blir med det. 

Igår gjorde jag ett bra köp. Ta 3 betala för 2 på mini rodini. Köpte mössan jag velat haft länge. Men har varit för snål. Nu slog jag till! 

(null)

(null)

(null)