Måndag 25 september.

Sjukhelg delux. 

Viggo har varit seg hela helgen, natten till lördagen kom febern. & i går blev han jättehes. Han säger att han inte har ont i halsen. Men han tar sig där hela tiden & vill inte äta någon mat alls. 
Tycker så synd om honom ❤️

Igår började morgonen med sovmorgon (för mig) & när jag väl kom upp hade Micke fixat scones, ägg & bacon. Han kan han! 
Sen hade vi allihopa en riktig städdag. Jag tvättade tvätt tills tvättmaskinen pajade. Sååååå mycket tvätt. 
På eftermiddagen tog vi en cykeltur, pantade, lagade mat & åt lite godis. 
Sen somnade jag & V innan klockan 20.30

Idag kommer jag åka från jobbet vid 10.30 eftersom lilla Viggo ska till Bvc idag. 
Inte pigg idag heller, så han kommer vara med Micke en stund på jobbet. Titta på grävmaskiner, lastbilar & annat kul... 😅