Torsdag 26 april.

Vilken arbetsdag. Allt har gått i ett! 

På eftermiddagen hade jag tid i Västerås hos käkkrurgen. Fyfan va jag hatar dessa besök. Inte nog med att det är jävligt dyrt, det gör fan ont oxå! Jag öppnade truten, han petade runt med sin lilla "klo" i max 20 sekunder, han konstaterade att jag behövde en operation & jag fick betala 1035kr. Wtf! Tandvården irriterar mig en del faktiskt. Eller det svenskasystemet rättare sagt. Sammanlagt kommer detta kosta mig över 6000kr. Jag arbetar, så jag har råd med detta. Men en pensionär då?! Har de råd med tandvården? Nej. Skulle verkligen inte tro det. Varför har inte tandvården samma system som läkarbesök? Känns så jäkla tråkigt att lägga ut över 12000kr på mina tänder som inte ens är fina. Pga mina jäkla visdomständer har tänderna i underkäken flyttats, ser ut som att man har kastat in tänderna i truten på mig. Har frågat lite om tandställning. De kan inte bara sätts i underkäken , inte säkert att tänderna skulle passa ihop. Så då skulle jag behöva ha både uppe & nere. En kostnad på ca 50000kr. Well njaaaa... 

När jag bränt pengar hos tandläkaren fortsatte jag & Sara att bränna pengar. Vi åkte till Erikslund. Jättemysig eftermiddag/kväll. 

Viggo har varit hos en kompis hela dagen. Så Micke ringde & berättade att han hade somnat kl 18. Helt slut kille ❤️ 
Han är inte helt pigg efter sprutan igår, så jag misstänker att det blir en lugn helg. Vi ska skruva ihop våra nya utemöbler & grill. Äntligen en ordentlig grill. Vi har sedan alltid bara haft klotgrillar. Nu slog vi på stort! 

Oh well. Sista arbetsdagen imorgon, sedan ledig i 4 dagar. Underbart! 

(null)