Lördag 15 december ✨

Igår efter jobbet mötte jag upp Sara. Vi fikade & umgick en stund. Känns som att det var 100 år sedan jag träffade henne! 

På kvällen kom några vänner hem till oss. Vi gick ut & åt. Satt i flera timmar, drack vin & prata massa skit. Jättetrevligt! 

Idag var det sovmorgon delux. Jag sov till 10. Hur skönt som helst. Det behövde jag! Vi hämtade Viggo vid 11, storhandlade, åt lunch & mös ner oss i soffan för att titta på julfilm. Jättemysigt! Täcken, kuddar, tända ljus, julfilm , raggsockor & chocklad. Jul 💕 

Bara 4 arbetsdagar kvar, sen jullov. Som vi längtar! 

Ikväll blir jag & Viggo ensamma. Micke ska på julbord, igen. Det svider som fasiken! Jag får inte ett endaste julbord i år. & det är det bästa jag vet. Irriterande! 
Jag & Viggo ska äta tacos, ha lördagsmys & leka. Det får vi roa oss med. 

Ha en trevlig lördag! 😘 

(null)