Onsdag 5 december ✨

Morgonmys i soffan med kaffe, välling & julkalendern. Lite mysigt att vabba ändå. Iaf i december ;) 

Viggo var så galet rastlös på förmiddagen. Vi var tvugna att ta oss ut. Först lekte vi en stund på gården, för att sedan åka lite skridskor, för att sedan ta en promenad, för att sedan äta lunch, för att sedan åka hem till lillebror & fika. 
Som sagt, Viggo är för snorig för dagmamman men för pigg för att bara vara inne. Astman ställer till det rejält. Även om det har varit ganska lugnt denna gång. Tack gode gud! 

När Micke kom hem åkte jag & fixade mina fransar hos Anna. Dom blir verkligen perfekta! 

Väl hemma blev det fullt ös. Allt skulle städas, Viggos väskor skulle packas, ett brev från tomten skulle skrivas, räkningar jag glömt skulle betalas, brev skulle skickas osv. Nu, klockan 22.37 har kag äntligen lagt mig till ro i soffan. Jesus fucking Maria. Inte konstigt att jag har gråa hår. 
Tro det eller ej, men jag hann även med två hemmaträningspass oxå. Viggo är världens bästa pt! 

Imorgon åker Micke på julbord, Viggo sover hos mina föräldrar & jag blir helt ensam hemma. Iofs så slutar jag kl 20 imorrnkväll, men ändå. Komma hem till total tystnad. Man uppskattar det om man bara får det i bland. Så imorgon ska jag njuta. 

Sov så gott! 😘