Fredag 23 februari.

Vilken mysig dag 💕 

IgĂ„rkvĂ€ll bastade jag & m. Tittade pĂ„ klockan & helt plötsligt var den över 12. Klockan var nĂ€rmare 01 innan vi lĂ„g i sĂ€ngen. Jag var alltsĂ„ rĂ€tt trött imorse, sĂ„ jag vaknade inte nĂ€r min kĂ€ra son smög ner. För det Ă€r precis vad han gör, smyger. Klockan 08 vaknade jag av mig sjĂ€lv, ensam. Panik! NĂ€r jag kommer ner sitter Viggo inlindad i en filt, tittar pĂ„ ipaden & bredvid sig har han dukat upp med skumtomtar & vitaminbjörnar. AlltsĂ„ jag dog, sĂ„ jĂ€vla söt! 

Vi Ă„t frukost för att sedan dra i vĂ€g pĂ„ gymnastik med dagmammorna. Jag handlade under tiden. VĂ€l hemma gjorde jag en supergod fisksoppa till lunch. Viggo Ă„t oxĂ„. Kors i taket! Sen ner pĂ„ marknaden, mötte upp Sara, Lisa, Malin & juni. JĂ€ttemysigt. 

Hann hem, byta om för att sedan möta upp Brittis. Hon Ă€r Ă€ntligen i Sala. Vi Ă„t pĂ„ mat & prat. Sen satt vi & babblade i flera timmar. Det behövdes! Imorgon kommer familjen Farkas över pĂ„ frukost. Loooovely!! 

Sov sĂ„ gott! 

(null)

(null)