Tisdag 27 mars.

Bra dag på jobbet. Det börjar falla på plats ordentligt nu. ✌🏼 

När jag kom hem, kom jag hem till ett skinande rent hem. Min kära Mikael hade städat i varenda hörn (hör och häpna). Do you know why? Jo, för vi hade en som kom & värderade huset idag. & nej, vi ska absolut inte flytta. Det vore fasiken min största mardröm! Skulle vi separera, så fine. Men att vi båda skulle lämna detta & se någon annan familj boa in sig i mitt hus. Well hell no! Ska iaf bli spännande att se vad huset är värt. 

På kvällen hade vi disco här hemma. Poppade shuffla & hearts on fire för hela slanten. Otippade låtval, men två av Viggos favoriter. 
Kändes skönt att avsluta denna dag på ett bra vis. Morgonen var kaos här hemma.. Viggo lyssnade inte på mig för fem öre. Allt annat var sååå mycket viktigare att göra än det jag sa. Varenda liten grej blev en kamp om liv & död. Jag var helt slut när vi kom till dagmamman & då bröt Viggo ihop. "Lämna mig inte mamma!" Lilla hjärtat 💕 

Sovdags. Så sov så gott!

(null)