Tisdag 29 maj đŸŒ»

Jag lyckades somna till efter kl 04. En timme senare vaknade Viggo & sĂ„ var dagen igĂ„ng.. Idag har jag varit seg. Trött & allmĂ€nt less. Min mage Ă€r sĂ„ uppblĂ„st verkligen hysteriskt uppblĂ„st. Viggo har nĂ„gon crazyfantasi om gravida. Han tjatar hela tiden "kan du ha stor mage?" Vi har kommit pĂ„ honom flera ggr nĂ€r han sitter & tittar pĂ„ videos pĂ„ youtube nĂ€r gravida kvinnor hoppar omkring & dansar till barnsĂ„nger. Han Ă€lskar det. Jag tycker det Ă€r creepy. SĂ„Ă„Ă„ ingen har varit mer nöjd Ă€n han nu nĂ€r det ser ut som jag Ă€r gravid i 9 mĂ„naden.. 

Vi har inte alls gjort mycket idag. Micke & hans farbror kopplade el till altanen. Jag & Viggo stĂ€dade. Eller jag stĂ€dade. Han rev fram. 

Nu till nĂ„got kul. Viggo Ă€r helt blöjfri pĂ„ dagarna! SĂ„ himla duktig. Det hela började med skavsĂ„r efter blöjan. Efter det har han varit helt utan. SĂ„ himla duktig! KĂ€nns skönt, mest för honom! För mig har det aldrig varit nĂ„gon grej att byta blöja. Det bara gĂ„r av farten. Är sĂ„ glad för hans skull nu, att slippa ha den dĂ€r varma, klibbiga blöjan pĂ„ sig. 

Jobb imorgon, sen tar jag & v sista tbe-sprutan. Han har valt belöning efterĂ„t. Åka till VĂ€sterĂ„s, köpa en leksak & Ă€ta pĂ„ pizzahut. Helt ok! Är man duktig hos doktorn fĂ„r man belöning, sĂ„ Ă€r det bara. 

Sov sĂ„ gott! ✹

(null)