Bryter ihop..

Äntligen har jag fått i ordning på min haka. Hade så sjukt mycket små plitor/finnar som aldrig gav med sig. Nu, i 6 månader har min hy mått relativt bra. Fram tills nu.. kolla in det här. Nu får jag verkligen stora finnar. Längst käklinjen & vid  tinningen. Det ger sig inte heller. Bara bubblar upp mer & mer. 

(null)

(null)

Det är så svårt att veta vad jag gör för fel. För lite vatten? Mår min kropp inte bra? Mår jag inte bra? Stressar jag för mycket? Rör jag på mig för lite? Äter jag fel? Använder jag fel produkter? Eller va?! Vad är det fråga om?! 

Tro det eller ej. Men nu har jag faktiskt tänkt att det är dags att tighta till mig lite. Att lägga om lite vanor & bli mer aktiv. Ett steg i rätt riktning tänker jag. Tyvärr så tänker jag mer än vad jag faktiskt gör. Men nu är det dags. För när min hy gör uppror på detta vis måste det ligga någonting i det..