Måndag 26 november.

Åh va jag längtar till helgen 🕯
Ska bli så mysigt med första advent! I veckan ska vi börja adventsbaka. Börjar med mina saffransbullar med vaniljfylling. Så sjukt goda! 

Lång dag på jobbet. Hämtade Viggo hos min farmor & farfar vid 17. De hade bakat, gjort bakelser & lekt att de åkte på semester. Haha! Det är helt sjukt, min farmor & farfar är 75 år & leker med Viggo som om de var 25. Är så tacksam för all hjälp jag får! Jag är på riktigt rikast i världen. Mina föräldrar, mina mor & farföräldrar, min lillebror, mina älskade vänner, min kära son & min fantastiska Peakis. 

I helgen fick jag höra "Sofia, det spelar ingen roll vilken man du än träffar. Din manliga förebild är din pappa, han satt ribban. Ingen kommer kunna mäta sig med honom. Han är one of a kind." Jag kan inte annat än att hålla med. Det var nog faktiskt den bästa beskrivningen någonsin. Min pappa 💕 

Ooookej, nog om detta. Är inne i nån lyckobubbla just nu. Känner mig så otroligt tacksam för allt. Livet flyter på, det går bra. Vi går mot årets mysigaste månad, snart nytt år & hela den baletten. Så taggad på allt! 

Imorgon är det skolbio. Ska se filmen wonder. Hörde idag att den var helt fantastisk. Ska bli spännande att se. Kommer bli långa dagar hela denna vecka. Men vi håller ut, snart jullov. 

Idag har de börjat ordentligt med vår nya hall. Ska bli så skönt att få större, förvaring & ännu mera förvaring. Äntligen. Skulle vilja ta hit någon som hjälper mig att inreda tvättstugan på bästa sätt. Så jag kan utnyttja all plats som går att utnyttja. Någon som är bra på sånt? 
Viggo är förövrigt livrädd för att sova i sitt rum. Ikväll fick han panik när vi skulle gå in där. När v somnat i vår säng gick vi in i Viggos rum. Vi tänkte om det är tapeten som skrämmer. Massa grävmaskiner med jättestora ögon. Kan de vara obehagliga? Alldeles säkert för en kille på snart 4 år som drömmer helt hysteriskt. 

Nu har jag babblar för mycket. God natt 😘 

(null)