Måndag 15 oktober.

Jobb idag, gått bra. Lång dag! 
Direkt efter jobb & dagmamma åkte vi hem till Sara, Lisa & William. Som Viggo har tjatat, äntligen! Vi blev bjudna på mat för att sedan ta en promenad till skogen där vi allihopa lekte kurragömma. Har glömt bort hur kul det faktiskt är. Hade en superrolig kväll i skogen med lek & fika. Måste göras oftare! 

Väl hemma somnade Viggo direkt, tidigt. Så det kändes lyx. Jag skulle äntligen få duscha i lugn & ro. Skrubba, smörja in mig & ja, hela det paketet.. well hell no! Jag hann ösa i med schampoo i håret, sen hör jag "mammaaaa, vad gör du?" Så var den långduschen över. Hann iaf göra det allra nödvändigaste. Som att skölja ur schampoot ;) 
När Viggo inte kommer till ro är det kört för mig att göra något annat. Då vet jag att jag också måste lägga mig. Det går inte annars. Han bara vaknar. Life of a mom. 

Nu till nått helt annat.. 
för ett år sedan kände jag en liten, pytteknöl på magen. Antog att det var en liten fettklump typ. Nu i några veckor har jag varit öm precis under naveln. Idag kände jag efter ordentligt & den här lilla, pytteknölen har blivit en mycket större knöl.. kanske något jag bör kolla upp. Lite obehagligt kan jag tycka. Det tar sååå emot att ringa vc. Men misstänker att det är något jag verkligen borde. 


Blev ett muntert inlägg det här. Bättre inorgon 🙌🏼 

(null)