Måndag 8 oktober.

Mitt schema på jobbet är 7.30-16 varje dag. På fredagar vill vi sluta när eleverna slutar. Alltså 13.30 så då har vi lagt på en timme extra på måndagar & torsdagar. Det funkar jättebra. Men det blir verkligen världens rivstart på måndagen.  Men nu är veckans första dag över! 

Idag, på kvällen kom Viggos faster & kusiner hit på lite fika. Jätteroligt att träffas. Går alldeles för länge emellan gångerna. Det är synd. Men detta hamserhjul man lever i gör det svårt att få till träffar. Tyvärr! Man har sitt, på olika håll & svårt att få ihop det.. men iaf så var det väldigt roligt med spontanbesök! 

Imorgon har jag bokat tid på vårdcentralen. Har haft sjukt ont i halsen i över en månad nu & känner mig ganska så less på detta. Nått är ju fel & det hänger säkert ihop med förkylningen jag har haft. Den är över nu, men kaoset i halsen är kvar & ger sig inte. Blir snarare värre. Har ganska ofta ont i halsen, men detta är annorlunda. Värst är det på kvällarna, då kan jag knappt öppna munnen.. Antibiotika nu tack! 

(null)


Snart har vi höstlov & vi kunde inte längta mera. Viggo har planerat sin halloween in i minsta detalj. Så det ska vi göra, fira halloween.