Söndag 21 oktober

Igår blev det en bra dag 🤩 

Igår hade jag fixat en överraskningsfest för Micke. Att hålla honom borta under dagen var det absolut svåraste. Men jag & Pontus slog ihop våra kloka huvuden, så det gick bra. Micke svalde alla "lögner" med hull & hår. 
När Micke väl var ute ur huset satt vi gång med fixandet. Jag, Sara & barnen. Hjälpen jag fick är helt ovärderlig! Tack älsklingar.

Vid 18 åkte jag till garaget för att hämta både Micke & Pontus. När vi närmar oss huset ringer jag till Sara & säger "har barnen gömt sig nu?" Micke trodde att våra barn var hemma & att vi alla skulle grilla. Vi ljög & sa att barnen ville skrämma Micke, så han fick gå in först.

Micke öppnar dörren, smyger in & ropar "hallå, vart är alla någonstans? Hallå?" Då hoppar alla vänner fram & skriker "grattis". Så chockad han blev! Han bara stod där & på riktigt inte fattade någonting. Det var priceless! 

Sen satt vi igång med firandet. Vi åt mat, drack bubbel & bara hängde. Jätteroligt! Så kul att träffa alla ❤️ tack allihopa för en grym kväll. Vi kom i säng vid 05 imorse. Jag hade bara druckigt bubbel heeeela kvällen, så jag har varit så sjukt sliten idag. Jag sov till 17! Då hade Micke & Viggo beställt pizza. 

(null)



(null)

(null)

(null)


Det var dom bilderna jag tog.. som sagt, när jag har kul blir det inte mycket telefonanvändning. Den glöms liksom bort ✌🏼 

Imorgon lämnar jag in min iPhone X på lagning. Så just nu har jag mickes typ 7a. Så märkligt att använda en med knapp. Fattar ingenting. Känner mig lost.. 

Viggo sov på dagen. Så nu har jag äntligen lyckats få honom i säng! Sov så gott 😘