Söndag 28 oktober.

Vilken helg 🥂🍾 
I fredags jobbade jag till 14, fixade fransarna hos Anna, hem & göra sig i ordning för att sedan åka till Västerås & gå på champagneprovning. Vi åt mat & provade champagne i flera timmar. Det var jättetrevligt! När det var slut gick vi till skybar & drack drinkar. 

(null)
Att vandra runt i 11cm klack kändes dagen efter i mina fötter. Skavsår delux! Bara en parantes sådär.. 

På lördagen sov vi (jag) länge. Blev väckt när frukosten stod framdukad. 
När jag vaknat till liv tog vi oss ner på stan. Köpte en tröja till mig, en till Viggo, lite nya örhängen, nagellack & annat smått & gott. Viggo ville så gärna äta på sibylla så så fick det bli. Väl hemma var det bara att svida om & ladda upp inför 30årsfest. 
Kvällen blev jättetrevlig. Tre rättersmiddag, tipspromenad, dans & prat om massa gamla minnen. Det blev en jättelyckad kväll! 

Idag har vi haft en lugn söndag. Städat, plockat & tvättat hels dagen. Superskönt nu när allt är klart. Nu kan vi ta kväll med gott samvete. 

(null)

Nu vill både jag & v gå & sova. Så så får det bli! God natt 💕