Torsdag 25 oktober.

Slut som artist! 
Denna vecka har varit otroligt intensiv med många sena eftermiddagar/kvällar på jobbet. Men trots detta har lusten för att börja plugga igen blivit starkare. Jag vill läsa kurser parallellt med jobb. Jag älskar verkligen att plugga! Frågan är bara, vad ska jag läsa? 

Efter jobbet idag åkte jag till banken. Min bankdosa har slutat fungerat. & nu när jag bytt telefon kunde jag inte få igång mitt BankID. Jäklar va man är beroende av telefonen. Kan ju inte göra någonting! Isf så löste det sig snabbt. Hann in på hm & köpte en skelettklänning tills imorgon, vi ska klä ut oss. Sen in på Lindex för att köpa lite roligt till Viggo. Som typ en pyjamas som lyser i mörker, kalsonger & annat "måste ha" saker. Hanblev  supernöjd för denna pyjamas iaf. 

(null)

Jobb imorgon i några timmar, fixa fransarna, hem, görs mig i ordning, packa & åka till Västerås för champagneprovning. Känner mig laddad för fredag ✌🏼