Fredag 💕

Absolut bästa dagen pÃ¥ hela veckan! 

Jobbet har gÃ¥tt fort. SÃ¥ skönt att sluta 14 pÃ¥ fredagar. Det är verkligen lyx! 

Handlade direkt, hämtade upp Viggo, Ã¥kte hem & startade vÃ¥rt fredagsmys. Vi har badat, varit ute & lekt häst, ätit tacos & avslutade kvällen med chips & filmen frost. Klockan 19.15 ville Viggo gÃ¥ upp & sova. Han var helt slut. 

Idag för första gÃ¥ngen pÃ¥ en vecka tog vi oss ut. Eller iaf Viggo. Anstränger han sig, hostar han ihjäl sig. Men idag har det varit betydligt bättre. Äntligen! SÃ¥ jobbigt när han är sjuk, hatar att se honom sÃ¥ dÃ¥lig. 

PÃ¥ tal om nÃ¥got helt annat. Imorse när jag vaknade var jag helt själv. Gick upp 07, satte pÃ¥ kaffe, gjorde i ordning mig & Ã¥kte till jobbet. Allt detta hann jag med pÃ¥ 30 minuter & dÃ¥ stressade jag inte ens. Kom i tid gjorde jag oxÃ¥. Snacka om skillnad när man bara har sig själv att ta hand om. Bananas! 

(null)