Söndag 30 september.

& så har den helgen passerat även september. Imorgon vaknar vi upp till första oktober. Det går undan. 

(null)

Helgen har varit sååå himla tråkig! Både Micke & Viggo har varit dåliga. Vi har inte gjort något roligt alls. Jag har varit helt nere av hela stämningen hemma.. sjukstämning. 
Men nu kan det bara bli bättre! 

I lördagskväll åkte jag hem till Sara. Vi tittade på film & åt godis. Det var mysigt! Så glad att jag har henne. 

Idag har vi varit ute en stund på förmiddagen. Rensade alla pallkragar, planterade om mina träd vid ingången & ställde in de blommor som ska skyddas från kylan. Nu är det iaf gjort. På eftermiddagen hängde vi i Kumla. Viggo var tvungen att komma ut lite, även jag. 

Nu är det läggdags. Hoppas på en friskvecka nu! 

(null)

(null)

Trädgården levererar än 🍁🍃