Fredag 11 januari.

Jag känner mig helt slut. 
För det första så försvinner sååå många föräldradagar för oss i mars. När Viggo fyller 4 år, får vi bara ha kvar 96 dagar tillsammans. Jag har 68 dagar kvar och Micke har 150. Det suger så hårt! Jag skiter i om jag får betalt för dom eller ej. Själva grejen är att det är så många garanterade dagar att faktiskt få vara hemma med mitt barn som försvinner. Det känns mest.. fan att vi inte var ute i god tid. Blir så less på mig själv! 

Halva kvällen har gått åt till att söka info om detta kaos på försäkringskassan. Hur jag smartast planerar upp dessa dagar. Men jag vet inte, jag får inte till det. Hatar att jag är så disträ. "Det löser sig sen." Men det gör ju sällan det.. sen sitter jag där i sista sekund och har panik. Typiskt mig! 

Well.. imorgon ska jag hem till min älskade Jaymie. Det ska bli jätteroligt att åka och hälsa på honom. Så länge sen! Då får jag även provköra den "nya" bilen. Micke köpte en Audi q7 för ett tag sedan med rasad motor. Det har han fixat nu. Den är hel och nybesiktad. Vi har inte bestämt vilken bil vi ska behålls än. BMWn eller audin. Jag älskar BMW-n men mest för att den drar så otroligt lite. När jag kör ligger den mellan 0,5-0,6 liter milen. Det är ju ingenting! Dock är den bakhjulsdriven och nu är det kaos att köra den. Blir stående i varje korsning och bara slirar. Panik! 

Glömmer aldrig första gången jag körde den i snökaos. Bilen sladdade hysteriskt och jag hade bråttom till Heby. Ringde och grät som ett barn till Micke. Hade aldrig varit med om något värre. Haha! 

Idag på eftermiddagen träffade jag Frida och Sara. Vi åt middag på mat och prat. Supermysigt! Kul att träffas och bara hänga. 

På söndag tänkte vi åka till Västerås och gå på paw patrol bion. Den är bara 45 minuter, så det ståt nog viggs ut med om han får lite popcorn att mumsa på under tiden ;) 

Sov så gott! 

(null)