Måndag 18 mars.

Härliga måndag 🎈 

Fick en bra start på dagen, utvilad och redo för jobb. Viggo var på strålande humör, så allt gick enligt planerna. När jag höll på att göra i ordning mig ropar han på mig nedifrån vardagsrummet. "Mamma, kom och titta vad jag har gjort." Jag gick snällt ner för att sedan se hur han ställt i ordning allt i soffan, fixat kuddarna, vikt filten och ställt vällingen på diskbänken. Alltså på riktigt, denna unge är otrolig. 

Jobbet gick bra. Jobbade till 15.30 hämtade min man hos dagmamman. Han önskade tjockpannkaka till middag med "äppelsås" alltså äppelmos. Han åt en hel form! Det är lycka. 
Iaf så var vi ensamma hemma han och jag. Efter maten hade vi disco. Hans nya favoritlåt är nu mera "habibi". Den har jag hört ca 50ggr bara idag.. såååå bra... efter vår intensiva dans tog vi ett långt bubbelbad. Gjorde kvällsrutinen för att sedan somnade i soffan. Mysig eftermiddag med prinsen! 

Lång dag på jobbet imorgon. Tänkte faktiskt ta mig ut på en promenad imorgonkväll. Nu är det dags, nu ska fettet bort. Tänkte köpa mig en Apple Watch ⌚️. Så jag får upp motivationen lite. Är det värt? Någon som har? Eller räcker det gott och väl med en fitbit? Skiljer en aning i pris.. 

(null)