Torsdag 23 maj 🌧

Äntligen kom regnet! SĂ„ hĂ€rligt. Blir typ glad i hela kroppen av lite regn, trots att vi var ute hela dagen idag. 

Idag hade vi vandring pĂ„ schemat. Vi Ă„kte till Sala. Gick en promenad och avslutade i lekparken. Bra dag! Kul nĂ€r vi gör nĂ„got annorlunda. 

Slutade klockan 15. Men kom hem strax innan kl 17. Det ska hĂ€mtas barn, det ska handlas, tankas osv. Det tar tid. Dagarna bara försvinner. Blev fantastiskt vĂ€der pĂ„ eftermiddagen, sĂ„ vi bjöd över mamma, pappa och Robin pĂ„ grillat. Supermysigt! Micke Ă€r ju som sagt grym pĂ„ att grilla köttet. Alltid lika gott. OCH jag Ă€r grym pĂ„ att förbereda maten. ;) 

NĂ€r Viggo somnat gick vi ut och satt oss pĂ„ altanen och prata skit. SommarkvĂ€llar! 💕 

Idag har jag gjort min sista dag som 28Ă„ring. Herregud, om ett Ă„r blir jag 30! 30 Ă„r!!! Jesus fucking Maria! Meeeen har ett helt Ă„r kvar som 29 Ă„ring och det kĂ€nns tryggt. Än Ă€r jag inte gammal! đŸ€·đŸŒâ€â™€ïž 

I helgen blir det kalas för hela slanten. Imorgon ska vi ut och Ă€ta, pĂ„ lördag kommer mormor, morfar, farmor och farfar hit. Sen pĂ„ kvĂ€llen kommer nĂ„gra vĂ€nner över och dricker lite bubbel. Det ska bli mysigt! 

NĂ€sta vecka Ă€r det kortvecka. PĂ„ torsdag drar jag och Sara upp med barnen till sĂ€len. Det ska bli jĂ€tteroligt! Som vi ser fram emot det.

Hur som helst, nu ska jag sova. SĂ„ god natt! 

(null)

 Fick blommor idag av min kĂ€ra bror ❀