Onsdag 20 november.

På riktigt. Detta måste vara världens mest intensiva dag. Någonsin! Jag är helt slut. Färdig rent ut sagt! 

Klockan ringde 04.50 imorse. Då tog jag mig sakta men säkert upp, gjorde i ordning mig och drog till jobbet. Var så trött att jag nästan somnade i bilen.. dimmigt och jäkligt var det oxå. 

Jobbet har gått bra, det har gått i ett! Jobbade till 16.30. När jag kom hem hade mina älskade killar gjort mat. Älskar att komma hem till ett dukat bord. Efter maten åkte jag och v till affären. Han var sååå sugen på clementiner. När vi kom hem, kom vi på att vi har städ imorgon. Vi fick börja plocka undan bananas. Viggos rum var kaos. Detta tog hela kvällen! 

När det var dags för Viggo att sova fick han ont på alla möjliga ställen.. så han var svårsövd idag. Han somnade för ca 5 minuter sen och då är det två timmar efter sovtiden. 

Nu är jag helt slut! Jag är sååå redo för sängen nu. God natt. 

(null)