Söndag 22 september.

I fredags var vi bara hemma och hade fredagsmys hela eftermiddagen och kvällen. När jag kom hem från jobbet höll både Micke och Viggo på med fredagsmaten. Tacos för hela slanten. Sen tittade vi på Pelle Svanslös och åt fredagsgodis. Så mysigt med eld i kaminen och tändes ljus. Höst ❤️ 

På lördagen var vi uppe tidigt. Efter frukosten drog vi till ridskolan. Jag älskar att vara där! Viggo med för den delen. Han pysslar, donar och grejar. Ridningen är såklart det bästa. Han tycker att det är kul och det glädjer mig. Micke vill som sagt flytta till en gård. Jag har varit emot det redan från start. Jag vill inte bo mer på landet än va vi redan gör! Men är det något som skulle locka så är det faktiskt att ha ett litet stall med två hästar. En till mig och en till mini. Två hästar som vi kan lunka runt med i skogen. Inget avancerat. Bara mys! 
Det skulle faktiskt kunna locka mig. Vi pratade om det när vi var på väg hem från sälen, Peakis och jag. Då skulle sälen bli ett problem. Fixa hästvakt varje gång vi vill dit.. hur som helst så lockar tanken mig. Men det blir inget mer än så. 

På eftermiddagen blev det en storstädning hemma. Underbart! Mattor blev piskade, mindre mattor blev tvättade, sängkläder bytta, golven renskrubbade osv osv. Finns ingen bättre känsla än ett rent hus! 

På kvällen vart det födelsedagsmiddag. Jag och Viggo drog tidigare för att hinna med någon eldshow i sätrabrunn. 

Imorse var jag uppe tidigt! Jag handlade för att sedan slänga ihop en sjömansbiff som fick koka hela dagen. Efter lunch hängde vi hemma hos Nils och Ida. Mysigt eftermiddag. På kvällen kom mina föräldrar över och åt. Det blev gott. Köttet var supermört. Älskart! 

Älskade helg ❤️ 

(null)

Viggo var smygfotograf imorse.. jag och min Astrid ❤️