Fredag 7 december ✨

Vilken jobbig dag.. 
igår hade jag huvudvärk exakt hela dagen. Somnade med huvudvärk, vaknade inatt av att jag trodde huvudet skulle sprängas. Försov mig, kunde knappt se på vägen till jobbet, huvudet dunkade helt hysteriskt. Efter lunch började jag känna mig yr. Så fort jag ställde mig upp blev jag helt kallsvettig. När jag kom hem höll jag på att svimma flera ggr. 

Så, jag har legat i soffan hela eftermiddagen/kvällen. Fruktansvärd dag. Jag som brukar ha värsta fredagsfeelingen, idag kändes det bara jobbigt.. :( 

Vi har iaf haft fredagsmys. Ätit tacos, tittat på film & Viggo fick äntligen sitt efterlängtade godis. 
Nu ska jag återgå till soffan. Tacosen står kvar på köksbordet. Idag kunde jag faktiskt inte bry mig mindre. & det är inte likt mig. Jag måste vara riktigt sjuk... typ! 

Till något annat. 
Har ställt Viggo i kö till engelska skolan i Västerås. Jag tänker inte sätta honom på en kommunal skola här i Sala, aldrig! & hänger det på att vi måste flytta till Västerås så gör jag det. Även om jag hatar den staden. Punkt. 


Sov gott!

(null)