S Ä L E N ✨

Natten till igår vaknade Viggo till & från hela tiden. Han var så täppt i nästan & snoret rann. Så vi bestämde att ställa in sälen för honom & mig. Micke skulle åka ändå & titta på stugan då vi verkligen vill ha den. Men under dagen försvann alla sjuksymptom & vi åkte ändå. Vi åkte på kvällen så viggo kunde sova i bilen, vilket inte hände.. 

Bilresan gick bra. Fort! Framme på hotellet somnade vi allihopa direkt. Jag har vaknat till & från hela natten. Sovit jättedåligt. Vaknade på riktigt vid 04.30 & var sååå sugen på kaffe. Längtar hysteriskt till hotellfrukosten. Sen ska vi fördriva dagen med massa kul innan vi ska titta på stugan kl 15 :) 

Den här stugan ligger 10 minuter med bil från Lindvallen. Alltså ligger den lite för sig själv. Vi vill kunna ha nått som vi kan åka till precis när vi vill. Midsommar som nyår eller bara komma bort. Köper vi den här stugan nu kommer både jag & Viggo gå i skidskola i vinter. Helt ärligt så är kag skiträdd. Tycker att det är sååå obehagligt när det går fort & jag har noll kontroll. Jag är inte rädd att göra illa mig själv, jag är rädd att köra in i någon annan! Tänkt & mosa över ett barn. Herregud! 
Iaf så är vi sjukt taggade på visningen. Önska oss lycka till :) 

(null)

(null)

Igår försökte vi göra slime. Det gick sådär 😅 Astrid höll koll från leklådan.