Tisdag 6 november.

Tisdagar.. ni vet redan. Otroligt tufft att komma upp imorse. Tisdagar är som sagt inte min dag. Det är sen gammalt. 

Jobbet gick bra. Som vanligt går dagarna otroligt fort! Hämtade min lilla Viggo vid ishallen kl 16. Fick höra hur otroligt duktig han var på att åka skridskor. & det mina damer & herrar kommer ifrån mig. Jag har alltid varit grym på att åka skridskor. Så blir han en hockeykille är det tack vare mig. :P 

Vid 18 träffades jag, Katia & Sara i Västerås. Vi åt mat & gick på bio. Jättemysig kväll! 

Idag dök dom välkända symtomen upp.. den brännande känslan i halsen. När jag tittade var jag helt blodsprängd i hela halsen.. blir så trött! Jag har ont i halsen minst en gång i månaden. Detta börjar gå mig på nerverna nu. Då tänker ni säker "ja, men bra. Då äter du mindre." 
Well, snarare tvärt om. Jag blir extra lycklig när jag kommer på sätt att svälja utan att det gör ont. Då blir jag så glad & äter mer. Yey! Vissa gånger är jag otroligt uppfinningsrik. Sen om det är till min fördel låter jag vara osagt. 

God natt! 

(null)