Lördag 13 oktober

Vilket härligt väder vi har haft idag! 

Idag sov vi till kl 08, eller Micke & Viggo sov till 08. Jag sov till 9.30 huuuuur skönt?! Snacka om att jag är bortskämd på helgerna. Det är alltid jag som får sova längst. Lyx! 
Blev lite stressigt då Viggo har gymnastik 10 på lördagar, så det blev en snabb frukost för att sedan dra fort som tusan till salbergahallen. Viggo älskar gympan. Så det är en bra start på dagen. 

Storhandling, hälsat på min mormor & morfar, cyklat för att sedan avsluta lördagen med mat i Kumla. Bra dag! 

Viggo sover, Micke meckar & jag ligger helt själv i soffan. Ganska så skönt faktiskt! Kul att Micke har hittat inspiration för garagehäng igen. I början när vi träffades var han där ute jämt. Det var liksom hans stora intresse då. Kul om det kommer tillbaka. För egna intressen är så otroligt viktigt. Här sitter jag & predikar, så då undrar ni säkert vad jag har för intresse... well, det undrar jag själv oxå. Dricka bubbel med Sara kan väl knappast räknas som ett intresse, eller? 😂🍾

(null)